Täydellisen hääpuvun löytäminen on yksi hääsuunnittelun jännittävimmistä osista. Tässä on vaiheittainen opas, joka auttaa sinua navigoimaan prosessissa ja tekemään ostokokemuksestasi mahdollisimman stressittömän ja nautinnollisen.
Aloita aikaisin: Anna itsellesi runsaasti aikaa löytää täydellinen häämekko. Useimmilla morsiamilla menee sen kauneimman, oman tyylisen hääpuvun löytämisessä aikaa, joten on parasta aloittaa haku hyvissä ajoin ennen hääpäivää. Mikäli sinulla on häät kesällä 2025, niin juuri nyt on erinomainen aika tulla valitsemaan hääpuku tuleviin juhliisi.
Aseta budjettisi: Määritä, kuinka paljon olet valmis maksamaan hääpuvustasi. Tämä auttaa sinua rajaamaan vaihtoehtoja ja välttämään rakastumasta mekkoon, joka on budjettisi ulkopuolella.
Tutki pukeutumistyylejä: Tutustu erilaisiin hääpukutyyleihin, kuten yksinkertainen, klassinen, A-linjainen, merenneito, leveähelmainen ball gown ja paljon muuta. Tämä antaa sinulle käsityksen siitä, mistä pidät ja mikä näyttää parhaalta vartalotyypillesi.
Varaa sovitusaikasi etukäteen: Lavem hääpukuliikkeeseen voit tehdä ajanvarauksen verkossa osoitteessa www.timma.fi/lavem. On parasta varata tapaaminen etukäteen, varsinkin viikonloppujen sovitusajat voivat hääsesonkiaikana olla suosittuja.
Kerää inspiraatiota: Tutustu aiheeseen hieman etukäteen katsomalla hääpukulehtiä, Pinterest-tauluja ja morsiusblogeja. Voit tuoda mukanasi fiiliskuvia hääjuhlasi tyylistä, mekoista, joista pidät, ja täten viestiä toiveitasi helposti morsiuskonsultille. Lavem tarjoaa sinulle erityisen kauniita hääpukuja useissa eri tyyleissä ja hintaluokissa, omaksi tai vuokralle.
Rentoudu ja nauti hääpukujen sovittelusta: Meille olet tervetullut hääpukusovitukseesi juuri sellaisena kuin olet. Suosi hyvin istuvia, ehkä ihonvärisiä alusvaatteita ja halutessasi voit ottaa mukaan omat juhlakengät tai muita asusteita, joita aiot käyttää hääpäivänäsi.
Ole ennakkoluuloton: Ole avoin ja kokeile erilaisia tyylejä, vaikka ne eivät olisikaan sitä, mitä ajattelit. Saatat yllättyä siitä, miltä mekko näyttää päälläsi, ja lopulta rakastua tyyliin, jota et uskonutkaan.
Ota aikaa: Älä tunne paineita tehdä päätös heti. Varaa aikaa ja varmista, että olet täysin rakastunut mekkoon ennen ostoksen tekemistä.
Hanki toinen mielipide: Tuo tapaamisiin luotettu ystävä tai perheenjäsen. He voivat tarjota erilaisen näkökulman ja auttavat sinua tekemään päätöksen. Suosittelemme rajaan makutuomarit 1-3 lähimpään henkilöön, jotka antavat sinun omalle mielipiteellesi arvoa ja tukevat sinua toiveidesi suhteen.
Seuraamalla näitä vaiheita, olet jo matkalla löytämään täydellisen hääpuvun erityistä päivääsi varten. Nauti prosessista ja pidä hauskaa! Tervetuloa Lavemiin, erityisen kauniiden hääpukujen myymälään Tampereelle.
Lavem
Hämeenpuisto 25
33100 Tampere
+358 44 0101 671
lavem@lavem.fi
www.lavem.fi
3163647-4
Lavem
Hämeenpuisto 25
33100 Tampere
+358 44 0101 671
lavem@lavem.fi
www.lavem.fi
3163647-4
Nämä toimitusehdot ovat voimassa 4.5.2020 alkaen.
Lavem
Hämeenpuisto 25
33100 Tampere
+358 44 0101 671
lavem@lavem.fi
www.lavem.fi
3163647-4
Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Maksupalveluna toimii Checkout, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, osamaksu, korttimaksu, verkkopankkimaksut sekä mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay ja Siirto. Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Meillä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa. Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä ja Checkout Finland Oy on osa OP Ryhmää.
Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ehdot. Pääset lukemaan Checkout maksupalvelun ehdot tästä. Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt Lavem yleiset ehdot.
Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.
Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:
Lavem
Hämeenpuisto 25
33100 Tampere
+358 44 0101 671
lavem@lavem.fi
www.lavem.fi
3163647-4
Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.
Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen.
Varastotuotteet lähetetään yleensä 72 tunnin sisällä arkipäivisin, toimituksen kesto riippuu valitsemastasi toimitustavasta ja toimittajasta. Mikäli toimituksen lähettäminen viivästyy, asiasta ilmoitetaan sähköpostitse. Tuotteet myydään suoraan heti-varastosta, ellei tuotetiedoissa toisin mainita. Varaamme oikeuden loppuunmyyntiin, inhimillisiin saldovirheisiin sekä hintavirheisiin. Mikäli tilaamiesi tuotteiden suhteen ilmenee jokin poikkeama, otamme pikimmiten yhteyttä sähköpostitse.
Tilaus-toimitus tuotteiden ja ennakkotilaustuotteiden noin toimitusaika on määritelty tuotetiedoissa. Tilaus on aina sitova eikä tehtyä tilausta voida perua tai tuotetta vaihtaa toiseen tuotteeseen.
Mittatilaustuotteet valmistetaan käsityönä asiakasta varten ja niiden toimitusaika on määritetty tuotetiedoissa.
Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.
Noudatamme Kuluttajasuojalain etäkaupan 6. luvun (13.6.2014) ehtoja. Käyttämättömille tuotteille on 14 vuorokauden palautusoikeus, poislukien tilaus-toimitus tuotteet, mittatilaustuotteet sekä intiimituotteet (korvakorut, alusvaatteet, ym.).
Palautus on ilmainen, kun tilauksen loppusumma palautuksen jälkeen on yli 100 euroa. Muussa tapauksessa vähennämme palautettavasta summasta palautusmaksun 9,90€ (2.1.2018). Palautuskulu on tilauskohtainen.
Vaihto toiseen kokoon tai tuotteeseen on mahdollista saatavuustilanteen rajoissa. Tästä tulee sopia erikseen sähköpostitse.
Noutamatta jääneistä paketeista veloitamme kaksinkertaisen palautuskulun 19,80€/tilaus.
Tuotteeseen on oikeus tutustua rauhassa kotona ja asiakkaalla on velvollisuus pitää huolta tuotteesta, tuotetta ei saa ottaa käyttöön siihen tutustuessaan. Palautettavan tuotteen tulee aina olla käyttämätön, puhdas, pesemätön ja täysin uuden veroinen. Palauta tuotteet ensisijaisesti niiden alkuperäisessä pakkauksessa. Tarkistamme palautuksena tulleiden tuotteiden kunnon, ennen tuotteen hinnan takaisinmaksua.
Tekstiileissä veloitetaan 100% arvonalennus, mikäli tuotteesta on poistettu hintalappu, tuote on tahraantunut, rikkoontunut tai jos tuote on pesty ennen palautusta. Ohjeiden vastaisesti palautettua tuotetta ei hyvitetä eikä tuotetta palauteta takaisin asiakkaalle. Jos palautettua tuotetta on vastoin asiakkaan huolenpitovelvollisuutta käytetty, asiakkaalta peritään 100% arvonalennusta tuotteen hinnasta, toimituskulut sekä palautuskulut.
Tuotteiden hygieenisyyden turvaamiseksi avattua hygieniatuotetta ei voi palauttaa (Kuluttajansuojalaki: 6 luku, 16 §). Hygienia- ja intiimituotteita ovat esimerkiksi epilaattorit, partakoneet, ihokarvatrimmerit, hiustenhoitolaitteet ja kotiparturi, sähköhammasharjat ja suuhygienialaitteet, kuume- ja verenpainemittarit.
Käsittele tuotteita varoen ennen ostopäätöksen tekemistä. Lisätietoja kuluttajan oikeuksista verkkokaupassa saat kuluttajaviraston sivuilta.
Varastotuotteillamme on 14 vuorokauden palautusoikeus tilauksen vastaanottamisesta.
Erikseen asiakasta varten tavarantoimittajilta tilattavilla tilaustuotteilla ei ole vaihto- tai palautusoikeutta. Kiitos ymmärryksestä!
Mittatilaustuotteet valmistetaan käsityönä asiakasta varten ja niiden noin toimitusaika on määritetty tuotetiedoissa. Mittatilaustuotteilla ei ole palautusoikeutta (kuluttajansuojalaki 16§). Omilla mitoilla tilattua ja valmistettua tuotetta ei voida vaihtaa eikä palauttaa.
Kuluttajansuojalaissa määritetyillä poikkeustuotteilla ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta, kuten intiimituotteilla (alusasut, korvakorut, ym.)
Teillä on oikeus peruuttaa tämä sopimus 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun viimeinen tavaraerä on vastaanotettu tai ladattavien tuotteiden kohdalla tilauksen vastaanottohetkestä.
Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi teidän on ilmoitettava meille päätöksestänne peruuttaa sopimus yksiselitteisellä tavalla (esimerkiksi kirjeellä postitse tai sähköpostilla). Voitte käyttää myös tulostettavaa palautuslomakettamme, mutta sen käyttö ei ole pakollista.
Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetätte ilmoituksenne peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä.
Jos peruutatte tämän sopimuksen, palautamme teille kaikki teiltä saamamme suoritukset, myös toimituskustannukset (paitsi lisäkustannuksia siitä, että olette valinnut tarjoamastamme edullisimmasta vakiotoimitustavasta poikkeavan toimitustavan), viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuamme. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellette ole nimenomaisesti suostunut muuhun, ja joka tapauksessa siten, että teille ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia.
Teidän on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetätte tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä.
Olette vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seuraus- ta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.
Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.
Toimituksen mukana on aina PALAUTUSLOMAKE, jonka avulla palauttaminen on helppoa. Olethan tarkka, mitä palautat! Jos haluat palauttaa tuotteen reklamaationa tai vaihdosta on sovittu sähköpostitse, laitathan palautuspakettiin esim. pienen lapun, jossa maininta erikoistilanteesta, ettei se jää huomaamatta.
1. Varmista, että tuotteesi on palautettavissa.
2. Pakkaa tuote huolellisesti alkuperäiseen pakkaukseen tai vastaavaan. Emme vastaa huonosti pakatuista palautuksista.
3. Täytä toimituksen mukana tullut palautuslomake ja liitä se mukaan palautukseen.
4. Lähetä meille sähköpostia tai ole meihin puhelimella yhteydessä, niin lähetämme sinulle palautusta varten lähetystunnuksen. Liitä tämä lähetystunnus paketin päälle.
5. Jätä palautus ASIAKASPALAUTUKSENA lähimpään Postin/Matkahuollon/PostNordin toimipisteeseen.
Kauppanimi: Lavemia Finland Oy
Palautusosoite:
Lavemia Finland Oy
Hämeenpuisto 25
33100 Tampere
puhelin +358 44 0101 671
Käsittelemme palautuksesi nopeasti ja hyvitämme tapahtuman automaattisesti Checkout -maksupalvelun kautta.
Pankkikortti, luottokortit, verkkomaksu: summa palautetaan kortille/tilille.
Lasku tai osamaksu: summa hyvitetään laskussasi. Saat uuden laskun ja eräpäivän Checkoutista.
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.